Cosi Talks зі спеціальним гостем Еріком Нойфельдом, CPO - засновником та генеральним директором Agile Orthopedics та користувачем Cameron Kennedy RevoFit з 2021 року 6 квітня 2022 року - ДИВІТЬСЯ ЗАПИС ПРЯМО ЗАРАЗ
Ви провайдер?
Щоб отримати докладні відео, поради та підказки, зареєструйтеся в Click Academy - доступно 30+ CEU!
Сподобалась стаття?
Підпишіться на розсилку новин від Click® про оновлення продуктів та інновації в галузі:
Що таке RevoFit? RevoFit - це комплект, який постачальник вбудовує у вашу розетку, щоб ви могли контролювати прилягання та комфорт одним поворотом регулятора.
Навіщо його використовувати?
- Зменшити кількість змін шарів шкарпеток
- Налаштуйте через одяг
- Керуйте своєю посадкою та комфортом, просто повернувши регулятор
- Полегшує надягання та роздягання
- Зменшити або навіть усунути припасування
зустрічі
Як це працює? Простим поворотом вперед або назад ви можете контролювати мікро/макро посадку вашого пристрою, коли і де завгодно. Це так просто!
Хто має ним користуватися? Ми протестували регульовані гнізда на дорослих, підлітках, найкращих спортсменах, матерях, що сидять вдома, професіоналах, любителях активного відпочинку та ветеранах. Незалежно від того, чи є у вас рука, нога або суглоб, регульовані гільзи можуть підвищити ваш комфорт і контроль. Чудово підходять для нових ампутантів, які з часом змінять розмір кінцівки.
Хочете дізнатися, чи підійде вам RevoFit?
Пройдіть тест.
Повна стенограма шоу нижче - НАСОЛОДЖУЙТЕСЯ!
Cosi Belloso 00:00
О Боже, це був насичений місяць, адже у квітні ми проводили місячник обізнаності про втрату кінцівок. Я дуже радий, що у мене є команда Click Medical на борту.
Зі мною внизу знаходиться Ерік Нойфельд. Він є сертифікованим ортопедом-протезистом, а також власником компанії Agile Orthopedics в Колорадо, а ось тут у мене Кемерон Кеннеді, у нього дві камери... Гаразд, сьогодні все буде заплутано. У нього є камера на нозі прямо там, так що ви можете насправді побачити його протезний гніздо. Це навіть круто.
Ми дамо вам кілька хвилин, щоб ви могли приєднатися до нас. Ті з вас, хто дивився шоу, знають, що я люблю слухати своїх глядачів. Мені б хотілося дізнатися, хто ви, звідки ви, і що у вашій кавовій чашці. У мене спортивна чашка Click Medical Yeti. Це дійсно гарне горнятко, і трохи пізніше я розповім вам, як ви можете виграти таке горнятко.
Подивимося, хто на борту. Я бачу, як деякі люди заходять на борт прямо зараз. Гаразд, що ви робите? Ми ніби в Колорадо. Де ви, хлопці?
Ерік Нойфельд 00:59
Я зараз у Денвері.
Cosi Belloso 01:02
ГАРАЗД.
Кемерон Кеннеді 01:03
Я теж у Денвері.
Cosi Belloso 01:03
Ти теж у Денвері. Гаразд, поїхали. Як там у вас з погодою? Тому що зараз у Флориді ми вже починаємо відчувати, що настало літо.
Ерік Нойфельд 01:10
Вона дражниться, як весна. Насправді, останні кілька днів було дуже вітряно.
Кемерон Кеннеді 01:17
Так, вітер. Це як сезон ураганів у Денвері протягом 48 годин.
Ерік Нойфельд 01:22
Так, саме так.
Cosi Belloso 01:24
Я сказала, що тобі треба приїхати до Флориди. Ми покажемо вам сезон ураганів.
Ерік Нойфельд 01:27
Так, без жартів.
Cosi Belloso 01:28
Гаразд, Райане. У нас є Райан з Батон-Руж, і чаша порожня. Так не годиться, Райане. Ну ж бо. Візьми собі що-небудь.
Ми взяли на борт Білла з його водою.
Сандра п'є воду. Ви всі занадто багато п'єте води.
У нас на борту Стівен. Відплив.
Том Макінтайр, наш канадець.
Чак Вільямс з мого Вайомінгу, і він каже, що у нього є питання до Click Medical. Що ж, ти прийшов у правильне місце, Чаку. Сьогодні ми відповімо на багато ваших запитань.
Привіт, Адаме. Дякую, що приєднався до нас.
Кеме, Еріку, ви бачите біжучий рядок?
Ерік Нойфельд 01:58
Так, я бачу, це дійсно круто бачити всіх тут.
Cosi Belloso 02:03
[Нечутно 00:02:03] Тут написано, що в Кентуккі йде дощ. Це правильні літери. Точно. Гаразд, хлопці. Ми дамо вам пару хвилин. Ті з вас, хто дивиться повтор, якщо можете, залиште його в коментарях. Я люблю повертатися після завершення шоу, щоб відповісти на питання, які я міг пропустити, а також побачити тих людей, які дивляться запис, якщо у них теж виникли питання. Це ваш шанс.
У нас є Мері і Мері, і мені подобається бачити твій пост про те, що ти носиш свій помаранчевий колір. Хлопці, сьогодні середа носіння помаранчевого. Нам потрібні хороші новини. Ви не знали?
Ерік Нойфельд 02:36
Я пропустив пам'ятку про це.
Cosi Belloso 02:36
О, ти пропустив нагадування про це. Треба звільнити твою секретарку.
Кемерон Кеннеді 02:41
[Нерозбірливо 00:02:41].
Cosi Belloso 02:42
Ось так. Гаразд, хлопці. У нас на борту чудова команда. Починаємо. Привіт, Бонні з Теннессі. Для тих, хто дивиться мене вперше, ласкаво просимо. Мене звати Козі Беллозо. Я фізичний терапевт і фахівець з лікувальної фізкультури тут, у Тампі, штат Флорида, і сьогодні зі мною двоє нових друзів.
Праворуч від мене сидить Кемерон, а піді мною - Ерік з команди Click Medical. Ерік має власну практику в Колорадо, про яку він розповість вам трохи згодом, а Кемерон - один з його пацієнтів. Приблизно місяць чи два тому ми запросили команду Click Medical на борт, щоб поговорити про технологію регульованих розеток, зокрема, про їхню регульовану систему RevoFit.
Сьогодні ми зробимо невеликий огляд, а потім послухаємо історії Еріка та Кемерон, і це, мабуть, одна з моїх найулюбленіших частин цієї передачі - слухати історії людей, чи то лікарів, чи то тих, хто переніс ампутацію і проходить через процес відновлення. Я вважаю, що слухати історії людей - це чудовий спосіб вчитися. Не кажучи вже про те, що ви можете поставити Кемерону всі запитання про розетку RevoFit.
Привіт, Чак, радий, що ти з нами. Ми знайшли Патрицію. Вона каже, що зацікавлена в "Клік". У нас тут Майкл [нерозбірливо 00:03:55] з Майамі.
Гаразд, хлопці. Власне, перш ніж ми почнемо, ми збираємося зробити наш перший роздачу прямо зараз. Звучить добре? Гаразд. Отже, ті з вас, хто отримав мого листа, ті з вас, хто є крутими хлопцями в моєму списку підписників, ви повинні натиснути - вибачте, посилання на вікторину RevoFit. Багато хто з вас відповів на цю вікторину, і я дякую вам за це, і у нас є наш переможець Діана Бейкер. Вона отримає тримісячний запас палички для лайнерів, набір для догляду за лайнерами. Вітаємо, Діано.
Друзі, сьогодні ввечері у нас ще два розіграші, і я просто розповім вам про них. Якщо ви хочете отримати шанс виграти одну з кружок Йеті, які дуже милі, підписуйтесь на нас в Instagram @clickmedical та @cositalks. Гаразд, друзі, давайте почнемо.
Еріку, я замовкну на кілька хвилин і дам тобі змогу втрутитися. Гаразд. Ми трохи поговоримо про гніздо RevoFit і, зокрема, про те, чому його було створено. Багато моїх пацієнтів... Не знаю, як ви, а багато моїх пацієнтів шоковані, коли усвідомлюють, що їх кінцівка продовжує змінювати об'єм після операції. Ви хочете прокоментувати це для нас?
Ерік Нойфельд 05:05
Так, я маю на увазі, що це те, що цілком передбачувано, як після операції протягом першого початкового періоду, як- Початковий сенс, відразу протягом тижнів і місяців, але насправді протягом років, коли кінцівка дозріває, стабілізується і атрофується. Об'єм кінцівки значно змінюється з часом, а також протягом дня, вгору і вниз, особливо у людей з будь-якими судинними захворюваннями або просто судинними проблемами, або навіть у тих, у кого їх немає, - це просто спосіб, яким тіло реагує на коливання і активність, дієту, гідратацію, всі ці речі дійсно впливають на тканини, і тому тіло змінюється, але історично склалося так, що гніздо не може пристосуватися до цього, і саме тут регульованість є ключовим фактором, і, нарешті, у нас є це рішення, яке може бути інтегроване в будь-яке гніздо досить легко.
З цієї причини ми використовуємо його на постійній основі. Він дуже простий у використанні, його легко виготовити як у нас, так і в лабораторії, але він вирішує проблему змін з плином часу.
Cosi Belloso 06:24
Абсолютно вірно, і, хлопці, я просто дам вам коротку демонстрацію. Як я вже говорив місяць чи два тому, ми провели повну демонстрацію не тільки про регульовані гнізда, але й про гнізда в цілому, про їхню форму, щоб ви могли вивчити деякі з цих слів, які будуть використовувати ваші лікарі, а також історію деяких з цих гнізд, і як ми дійшли до цього моменту, ось тут.
Це буде схоже на короткий огляд, але з системою RevoFit. Гаразд, коли ви, ваш протезист і фізичний терапевт вирішите, що ви дійсно підходите для регульованої муфти, ваш протезист замовить комплект RevoFit, чи не так? Комплект поставляється з кабелями і набором BOA або котушкою з клацанням, а також з усім необхідним, що знадобиться вашому протезисту, щоб пристосувати регульовану конструкцію до вашого нового гнізда. Чи не так?
І є три основні способи, які вони використовують. У них є так званий дизайн з розривом, який, як ви бачите, відповідає своїй назві. Зазвичай це розрив ззаду, так? А цей - над колінною впадиною. Вона знаходиться прямо в сідничній ділянці, ось тут.
Наскільки я бачу, у вас панельна конструкція. Схоже, що саме в це вдягнений кулачок, і його легше розгледіти, ніж мій, а ще у вас є третій, який називається шарнірним. Еріку, він ще у тебе з собою?
Ерік Нойфельд 07:40
Так, це зразок дизайну петлі, де вся панель відокремлена від гнізда, і ви можете бачити - давайте візьмемо хороший ракурс.
Cosi Belloso 07:59
Ось так.
Ерік Нойфельд 08:00
Так, всередині... Бачите, як внутрішній вкладиш розділений? Я маю на увазі, він повністю розщеплений. Він... Давайте... Тут він дозволяє кінцівці зайти всередину, а потім ви просто натискаєте на нього. Я не знаю, чи ви чули такий знак, а потім він затягується, як тільки ви його надягаєте, тому він дуже щільний, і такий дизайн ми використовуємо дуже часто для початкових, абсолютно нових, транстибіальних або нижньоколінних ампутацій, які, як правило, все ще мають великий набряк або набряклість, і навіть у цибулиноподібній формі, де нижня частина більша за верхню.
До того, як компанія Click придумала або зробила це доступним, це була дуже складна конструкція, яку нам довелося придумати, або умова, яку ми повинні були вирішити. Це дійсно вирішило цю проблему, але я думаю, що це був би гідний приклад дизайну шарніра, де цілий шматок просто відкидається від гнізда, а потім повертається назад, коли ви затягуєте котушку, але це дійсно... Наче це дійсно так просто. Я маю на увазі, ви просто тягнете його, і він відпускає. Ти натискаєш, і вона затягується.
Cosi Belloso 09:09
Повертаючись до теми, хочу сказати, щоб ви знали, оскільки хтось запитав мене про це на минулому шоу, що розетка, яку я тримаю в руках, призначена для модельних цілей. Це не обов'язково означає, що ви будете мати всі ці три циферблати на розетці одночасно. Як правило, це один диск, який вставляється туди, і, як він сказав, ви вставляєте його, клацаєте, і я бачу, як він вже затягується. Це дуже легко, дуже просто у використанні. РОЗУМІЄТЕ?
І, як згадував Ерік, він призначений для дуже широкого кола людей. Я маю на увазі, що навіть моє перше запитання, коли я познайомився з командою Click Medical, було: "Чи можуть спортсмени користуватися цим продуктом?". Тому що це, здається, демографічна група, яка залишається поза увагою, і так. Всі, від мам, які сидять вдома, до людей, які люблять ходити на полювання, займатися спортом, і все, що між ними, призначене для розетки, і у нас є гарне запитання, на яке я хотів би відповісти вам.
Райан запитав: "Я щойно отримав свою першу ногу в понеділок, коли я запитав про ваш продукт, там, де я отримав свою, сказали, що вони не призначені для використання людьми в перший рік через зміни в кінцівці та допустимі корективи. Це правда?
Ерік Нойфельд 10:15
Я маю на увазі, що, можливо, це дивна... Можливо, це незвична ситуація, і в цьому може бути якесь обґрунтування, але на перший погляд, з огляду на факти... Прості факти, які є, я б не погодився з таким висновком. Я думаю, що це саме той випадок, коли це найбільш... Одне з найбільш доречних застосувань технології.
Cosi Belloso 10:34
Гаразд, ви всі згодні, і Кемерон розповість нам про це пізніше в своїй історії, так? Це була перша розетка, яку ви використовували Кемерон?
Кемерон Кеннеді 10:40
Так, це моя перша в житті розетка. Я не знаю нічого іншого, але зі зміною об'єму ноги, здається, це відбувається в основному протягом першого року. Здається, це був би ідеальний час для її використання.
Cosi Belloso 10:52
Так. Райане, знову ж таки, можливо, у вашому випадку є щось специфічне, але загальне правило полягає в тому, що так, це може бути використано для тих, хто отримує свої перші розетки.
Зачекайте, я подивлюся, і знову ж таки, якщо я пропущу якесь із ваших запитань сьогодні, я повернуся і відповім на нього. Отже, Джеймі з "Клік" відповідала на наше запитання. Вона каже, що ні, це чудово підходить для нових ампутованих кінцівок, і Кем розповість вам про це сьогодні ввечері. Ну що ж, подивимось.
Білл каже: "У мене був RevoFit у моїй попередній муфті, і ми знову поставимо його на мою нову муфту. Відлито 4-3, і я не можу дочекатися, коли отримаю нову розетку. Подивимось.
запитала Бонні. Ось ще одне чудове питання, Еріку. Якщо не заперечуєш, постав його. Коли настав час придбати регульовану розетку, коли ви носите щетину?
Ерік Нойфельд 11:36
Знову ж таки, кожен... Як всі на цьому каналі, всі на цьому заході знають. Я маю на увазі, що кожна ситуація є унікальною та індивідуальною. Гарний час для придбання регульованої розетки - це коли це доречно, наприклад, коли вона вирішує проблему або служить певній меті та має функцію. Не те, щоб не відповісти, але я думаю, що, можливо, якщо... Якщо ви носите шкарпетки і міняєте їх протягом дня, для мене це хороший показник того, що регульована розетка буде дійсно доречною. Якщо є ідеально стабільні гольфи, і ви використовуєте нульовий шар або, можливо, одну шкарпетку, то це добре. Сподіваюся, це було корисно.
Cosi Belloso 12:26
І це також - я знаю по собі - коли мій пацієнт скаржиться саме на це, що це в основному те, що тримає, а не просто скаржиться на втрату сенсу, що це те, що їх найбільше розчаровує протягом дня з протезом - необхідність вдягати і знімати його, гості перевіряють товщину шкарпеток, не відчувати, що їх забагато чи замало, і що їх основне розчарування обертається навколо цього, і у мене є досить багато пацієнтів, які вважають, що це найбільш розчаровуюча частина їхнього дня з їхнім протезом.
Ерік Нойфельд 13:01
Так, у випадку простатиту ми говоримо про розчарування, коли ми намагаємося внести корективи та перевиховати пацієнтів, і ми говоримо про це з точки зору гонитви за об'ємом, як про постійну гонитву за зміною об'єму, і це, чесно кажучи, може розчаровувати всіх. У нас в арсеналі є багато хитрощів, але це може бути справжнім викликом, і люди досить сильно коливаються протягом дня.
Cosi Belloso 13:33
Гаразд. Подивимося, хто тут у нас. Гаразд, Бонні каже, що двосторонній АК може використовувати по одному на кожній нозі?
Так.
Ерік Нойфельд 13:42
Так, абсолютно. Так, розташування панелей, циферблатів, кабелів є абсолютно гнучким та унікальним для кожної розетки. Вони можуть... Циферблати можуть бути розміщені в певних місцях, де вони не будуть зачіпати один одного в двосторонній ситуації. Ваш протезист зможе легко спроектувати цей профіль так, щоб він підходив саме вам.
Cosi Belloso 14:07
Гаразд, і Деббі... Насправді це було б чудовим запитанням для Джеймі та Джен, оскільки вона потрапила в аварію, і, на жаль, у неї були інші проблеми з ногою... Моя нога, тому я не можу працювати. Чи буде Medicaid платити за щось подібне, і це б мені дуже допомогло. Я збираюся...
Ерік Нойфельд 14:27
Що ж, я можу відповісти на це чесно, тому що я... У Колорадо це покривається принаймні програмою Medicaid.
Cosi Belloso 14:35
Дуже добре, і давайте подивимося, як Деніз каже: "Я знімаю свою розетку і цілий день працюю зі шкарпетками, де 18 [Нерозбірливо 00:14:43] - Святі небеса, Деніз, 18 шарів, вони дуже розчаровують, збираюся поговорити з процесом про це". Так, безумовно.
Ерік Нойфельд 14:50
Я маю на увазі, що це саме та проблема, яку це може вирішити, і я б сказав, що для будь-кого, хто... Я дуже радий обговорити з будь-яким протезистом сторону виставлення рахунків, якщо мова йде про покриття, а хтось каже вам, що воно не покривається. Це те, над чим я працював з Click протягом багатьох років і знайшов способи, як це зробити. Не кожен платник, не кожне покриття, не кожна страхова компанія, але з роками їх стає все більше і більше, і я хотів би поділитися цим з вами.
Cosi Belloso 15:19
Ось так. Ти щойно зробив Деббі дуже щасливою жінкою. Привіт, Бретт, запізнився на вечірку. Нічого, зараз ми перейдемо і до хорошого.
Гаразд, хлопці. Я збираюся зупинитися на хвилинку і опублікувати свій акаунт в Instagram та акаунт Click Medical в Instagram. Якщо у вас ще є можливість, так, ви все ще можете зайти на свої акаунти в Instagram, підписатися на Click Medical, підписатися на Cosi Talks і визначити трьох переможців - не одного. Троє людей отримають кавові горнятка Йеті. Дуже мило.
Гаразд, Еріку. Розкажи нам трохи про себе. Хто ти?
Ерік Нойфельд 15:51
Привіт. Дякую, що запросили. Це дуже весело.
Cosi Belloso 15:56
Сьогодні я просто приведу тебе до стін.
Ерік Нойфельд 16:00
Ні, все чудово. Мені подобається те, що я роблю, а Click зробив це ще краще. Я дуже радий бути тут, дуже радий поговорити про це. Щасливий проводити час з тобою і Кемом. Я протезую вже близько 20 років і працював у різних місцях. Близько шести років тому я почав працювати самостійно і створив Agile Orthopedics, і те, що ми робимо, трохи відрізняється від більшості практик, ми виключно мобільна практика.
У нас є спеціально розроблені автомобілі, вони схожі на мікроавтобуси Спринтер, які були модифіковані з обладнанням та приладдям, а також усім необхідним для догляду за людиною на місці, чи то вдома, чи то в будинку престарілих, чи то в лікарні, чи то в фізіотерапевтичному кабінеті, де б вона не знаходилася, це ніби як ми, тому ідея полягає в тому, щоб надавати допомогу на умовах пацієнта, не на наших умовах, а на тих, які найкраще підходять для нього.
З різних причин, іноді через фізичні обмеження. Дійсно, наприклад, дуже важко фізично дістатися на прийом, фінансові обмеження. Хтось повинен взяти вихідний і привезти вас на прийом, і таке інше, а також люди, які просто вважають це зручним, розумієте, багато і багато справ, з якими потрібно мати справу цілий день. Цього немає - ми приходимо до вас, і це більше схоже на філософію.
Бути гнучким, мати можливість рухатися і бачити, де ти знаходишся, а також сподіватися, що це створить гнучкість у самого пацієнта, і, чесно кажучи, саме в цьому і полягає суть Click, який зробив системи, які ми проектуємо і розробляємо, ще більш гнучкими, тому вони гнучкі, і ми можемо бути дуже креативними і по-справжньому налаштовувати досвід і розетку для кожної людини.
Я маю на увазі, я люблю це. Це не старіє, і ви знаєте, що перший день, коли хтось ходить, і я добре пам'ятаю перший день, коли Кемерон ходила, це ніколи не старіє. Це так весело. Це так захоплююче. До цього моменту для людини, яка знаходиться на цій траєкторії відновлення, докладається багато зусиль. Приємно бути причетним до цієї фази чийогось життя. Це свого роду фаза підйому, фаза переосмислення,
Cosi Belloso 18:22
Приємно бачити ще одного колегу-клініциста, який так само захоплений своєю роботою.
Ерік Нойфельд 18:27
Чудово.
Cosi Belloso 18:28
Як ви стали професіоналом? Це те, що я завжди хотів би дізнатися, як ви стали протезистом? Що це було?
Ерік Нойфельд 18:33
Так, я познайомився з цим у середовищі людей, які займаються технічною діяльністю, тому технічна сторона будівництва, виготовлення та створення пристроїв мене дуже приваблювала, оскільки я люблю робити речі та будувати, а в той час я займався ремонтом кухонь та ванних кімнат. Це був шлях, яким я прямував, але я потрапив сюди, і це було як перша секунда, коли я побачив лабораторію та виготовлення цих пристроїв. Я закохався в це, але потім дійсно перехід до догляду за пацієнтами, клінічна сторона... Дійсно говорила зі мною і все ще говорить, як наявність мети, я думаю, це буде найкращим способом підсумувати це.
Для мене це дуже повноцінна робота, яка має мету, і мені подобається по-справжньому спілкуватися з людьми в такий дуже інтимний, значущий спосіб. Я просто обожнюю це. Ось так, в загальних рисах, я опинився тут.
Cosi Belloso 19:35
І я скажу вам, що багато лікарів, коли досягають 19-20-річного рубежу, починають здавати свої позиції, а Ерік, схоже, не збирається зменшувати оберти найближчим часом.
Ерік Нойфельд 19:48
Ні, я маю на увазі, що це... Так, я відчуваю, що багато в чому ми тільки починаємо. Я вважаю, що догляд на місці є дійсно важливим кроком у системі охорони здоров'я в нашій країні, і мені здається, що я тільки починаю розуміти його реальну цінність та інші способи додати цінності, коли мова йде не лише про чиюсь куксу, але й про те, що люди мають певні потреби та сфери, на які ми дійсно можемо впливати та мати певну мету.
Cosi Belloso 20:23
Звучить непогано. Емі має чудове запитання. Вона каже: "У мене гібридна система, штифтовий замок і відсмоктування. Чи буде це працювати з RevoFit?
Ерік Нойфельд 20:31
Так, це не проблема, тому що RevoFit одягається на зовнішній розтруб. Всмоктування створюється за допомогою внутрішнього вкладиша, тому внутрішній вкладиш повинен бути суцільним. Стиль, який я показував вам раніше, з великим розрізом, не підійде в цьому випадку, але тут - це просто, щоб зробити всмоктування...
Cosi Belloso 20:52
Звучить непогано.
Ерік Нойфельд 20:55
Включаю систему. Без проблем.
Cosi Belloso 20:56
Гаразд. Друзі, ми переходимо до наступного розіграшу, і він для вас. Хто є моїм швидким гаражем для драми? Гаразд, готові?
Ви почуєте шалений [Нерозбірливо 00:21:06]. Гаразд, я щойно опублікував посилання на сайт Click Medical, а саме на їхній каталог постачальників. У них є дуже зручний каталог по штатах усіх протезистів, які виготовляють і використовують RevoFit у своїй практиці. Я знаю, що сам багато разів шукав цю річ. Я хочу, щоб ви знайшли постачальника у вашому штаті і додали його в розділ коментарів.
Гаразд, і ми оберемо переможця, який отримає книгу "Косі-розмови, сильне тіло", і я принесу її сюди. Гаразд, хлопці. Це книга "Сильне тіло". У ній є вправи для ніг вище та нижче коліна для початківців, середнього та просунутого рівня. Прямо до фітнесу на протезах. Це все тут, і один щасливий переможець отримає його, тож починайте писати, хто є постачальником послуг у вашому штаті, і ми оберемо переможця незабаром.
Тим часом Кемерон так терпляче чекав. Еріку, ми з тобою помовчимо, і тепер його черга йти.
Кемероне, це два перших присутніх на шоу. Ти перший, хто приніс свою власну камеру на нозі, яка так круто виглядає, і ти також перший, хто прийшов з підготовленою презентацією в PowerPoint. Як і ви всі, ми робили попереднє інтерв'ю, і я сидів тут і несамовито занотовував усе, що Кемерон говорив мені. Він каже: "Це все тут. Це чудово. Ми йдемо вперед і ділимо екран. Кемероне, дозвольте спочатку представитися, перш ніж я виведу вас на екран з вашою презентацією в PowerPoint.
Кемерон Кеннеді 22:41
Тaк, нaпeвнo. Всім привіт, з вами Кемерон Кеннеді. Я був ампутований трохи більше року. Я все ще досить новачок у цій подорожі, і мені пощастило отримати рекомендації з двох абсолютно різних джерел до Еріка та Agile Orthopedics, і, так, він просто зробив велику роботу з точки зору того, щоб поставити мене на ноги та ходити, і я все ще, очевидно, такий же новачок, як і раніше, дуже багато вчуся та з'ясовую, як просто жити, але так... Але вибачте, там був звуковий сигнал... Але так, дуже швидко. Ось така я є.
А, професійно. Я спеціаліст з обробки даних. Я працюю в компанії під назвою Shelf Engine, що базується в Сіетлі. Ми зменшуємо харчові відходи в продуктовій промисловості. Це досить круто.
Cosi Belloso 23:34
Так, звучить непогано.
Кемерон Кеннеді 22:35
Дуже мало про мене, а потім я розповім вам набагато більше, коли ми дійдемо до презентації.
Cosi Belloso 23:39
Гаразд, ми готові.
Кемерон Кеннеді 23:40
Так, у мене тут звуковий сигнал.
Cosi Belloso 23:43
Якщо це не кнопка самознищення або катапультування.
Кемерон Кеннеді 23:48
Так, сподіваюся, вона вибухне. Дайте мені знати, якщо це занадто відволікає на задньому плані, і я зможу піти.
Cosi Belloso 23:53
Усе гаразд. Гаразд. Подивимося, чи зможу я показати екран. Гаразд. Подорож починається.
Кемерон Кеннеді 24:03
Гаразд. Так. Я створив цю презентацію в лікарні, тому що хотів занотувати те, що сталося, і як я вирішив жити з ампутацією, а також тому, що тут, у лікарні, дуже нудно, як багато хто з вас знає, і мені просто не було чим зайнятися. Так, це моя історія.
Я катаюся на лижах вже 40 років, і один із способів зрозуміти, що ти затятий лижник, - це залучити до цього свою сім'ю. На цій фотографії у мене дружина і двоє дітей... На цих фотографіях. Дві зліва - це моя старша донька Алекс, коли вона, здається, вперше стала на лижі, і на одній з них, і ще одне слово, вона отримує ще один подвійний чорний, тож це просто чудові спогади з мого життя, а фото праворуч з канатною дорогою - це місце, де я навчився кататися на лижах в Австрії. Мені пощастило, що мій батько був гірськолижним гідом і возив нас туди. Так, я катався на лижах протягом тривалого часу, і саме так стався мій нещасний випадок.
Так, близько року тому, трохи більше року тому. Я везла Алекса в лижну школу, і на цій фотографії, очевидно, не я в той день, але так сталося, що я була в жовтій куртці, і це була ідеально доглянута траса. Навіть якщо ви нічого не знаєте про катання на лижах, доглянуті траси виглядають так, ніби на них просто - на них дуже легко кататися. Це наче йти по тротуару. Це не те, що я стрибала зі скелі чи щось таке, чого можна було б очікувати від подібного нещасного випадку. Блакитна, доглянута траса, і раптом я зачепила кінцівку, і я не знаю, що сталося.
Я скажу, що я відключився, але не втратив свідомість. Загалом, ні, але я думаю, що кожен раз, коли ви проходите через травматичну аварію, як ця, або автомобільну аварію, я думаю, що це звучить, як досить поширене явище, коли ви не маєте дуже хорошої пам'яті про сам інцидент.
Ці кілька секунд я дуже погано пам'ятаю, як раптово падаю і врізаюся в дерева, а потім приходжу до тями, дивлюся вгору і думаю: "Ого, це був великий успіх, що я можу зробити?".
Я намагався - я не катався на лижах по деревах, але я впав і ніби зісковзнув з траси на дерева, і я подумав, добре, мені просто потрібно повернутися на трасу, і у мене був той жахливий момент, коли ти починаєш намагатися встати, а ноги не йдуть, як желе, ніби ти їх тягнеш, і вони просто не були - речі не були прикріплені там внизу, і ця картина - внизу, де я вдарився об дерево, майже в тому ж місці на обох ногах.
Я просто - я кричав про допомогу так голосно, як тільки міг. На щастя, хтось почув, що я прийшов, я думаю, це був лижний інструктор, і він сказав: "Чувак, хочеш допомогти мені повернутися на трасу?". А я йому: "Ні, я хочу, щоб ви негайно викликали лижний патруль". Невдовзі лижний патруль приїхав і дав мені наркотик, про який я ніколи не чув. Він називається кетамін. Пізніше я дізнався, що це кінський транквілізатор.
На цьому мої спогади повністю закінчуються, а потім я маю лише пару-трійку дуже-дуже- можливо, один спогад кожні 30 хвилин, коли я дивився вгору. Я пам'ятаю запах вихлопів снігоходів, а потім я знову підняв голову і пам'ятаю, що опинився в машині швидкої допомоги, а потім я знову підняв голову і пам'ятаю, що опинився у відділенні невідкладної медичної допомоги. Вони відвезли мене до місцевої лікарні, лікарні Аспен-Веллі, я катався на лижах на Сноумасс, і знову ж таки, це гора, на якій я катався і знаю її дуже добре, оскільки катався на ній з 4 років.
Так, травми моєї правої ноги просто повністю зруйнували її, і головна новина полягає в тому, що я вдарився об волокно великогомілкової кістки так сильно, що воно врізалося в головну артерію та вену, які постачають кров до нижньої кінцівки та від неї, а потім ліва нога, це цитата про хорошу ногу, вдарилася і зламала волокно великогомілкової кістки, переломила його, зробила низку отворів у хрестоподібній та хрестоподібній зв'язках, а також травмувала мій меніск.
Як я вже казав, це було як увімкнення та вимкнення свідомості. Я пам'ятаю, що в якийсь момент вони сказали: "Гаразд, це все, що ми можемо зробити для вас тут, вас потрібно доставити в Денвер", і оскільки в Аспені не було судинних хірургів, вони доставили мене на гелікоптері в Денвер, і якщо це не той самий гелікоптер, який зображений на цій фотографії, то схожий на нього, і доставили мене в лікарню Св. Антонія, яка є дуже авторитетною лікарнею в Колорадо, і вони фактично відновили кровопостачання моєї гомілки приблизно через шість годин після інциденту, але це виявилося занадто довго, і я не знав цього в той час, і ніхто не знав цього в той час, але, чесно кажучи, історія першого дня тут була такою: чи буду я жити зараз? Мені пощастило. Я нічого цього не знав. Я був повністю непритомний, але моя дружина, яка дізналася про це невдовзі після аварії, не знала, чи виживу я тієї ночі. Це був дійсно страшний час для багатьох членів моєї родини.
Гаразд, протягом наступних кількох днів мені зробили кілька операцій. Можете собі уявити, що я був на всіх видах важких наркотиків, але після п'ятої операції мені сказали: "Вибачте". Немає жодного шансу, що ви зможете зберегти ногу, і "пощастило" - не зовсім правильне слово, але принаймні це був чорно-білий випадок. Це не той випадок, з яким, можливо, хтось із вас стикався, коли ми можемо спробувати врятувати ногу, а потім ви живете з нею роками і врешті-решт вирішуєте ампутувати, а лікарі кажуть: "Так, це - так, вам доведеться ампутувати". І все.
1 березняst, Рік тому ми ампутували ногу, а потім була операція номер 6 чи 7 на моїй здоровій нозі, яка все ще була досить сильно побита, і вони зробили там ремонт і поставили мені цей корсет, який був дуже обмежений в діапазоні, але принаймні я був живий на той момент.
Так, так і було. Потім я провів кілька днів у лікарні на відновленні, в тому числі кілька днів у їхньому реабілітаційному відділенні, і так по 3 години ЛФК і просто навчився піклуватися про себе і пересуватися в інвалідному візку, тому що з лівою ногою, яка все ще була зламана, я не міг на неї навантажуватись, і це було добре.
Я відчував, що стаю сильнішим, більш уважним і свідомим, і насправді, єдиною великою перешкодою на цьому етапі був сильний біль в ампутованій нозі.
Так, загалом. 7 операцій, в результаті знадобилося 16 одиниць крові. Це було в основному в перший день. Я провів 25 днів у лікарні, в результаті чого втратив праву ногу і вийшов звідти з повністю зламаною лівою ногою, з якою я нічого не міг робити, але це був вид з вікна моєї лікарні.
Так, я повернувся додому на День святого Патріка, і тоді я зрозумів, що саме тоді подорож дійсно починається, і це було чудово - повернутися додому до своєї сім'ї, але все ж таки, знаючи, що у нас є будинок зі сходами, намагатися підніматися і спускатися сходами, пересуваючись по одній сходинці за один раз. Це було складне управління болем. Все ще дуже важко і просто, як мені, як мені жити далі? Тож ті перші дні були важкими, не кажучи вже про те, щоб думати про те, як мені отримати протез? І що таке протез? І як він працює? Про все це.
Це було просто так, багато викликів у великій кількості травм, через які, я думаю, багато хто з вас також пройшов.
Ну, в лікарні у мене було таке, тому що це був розпал важких часів COVID, і я порівнюю це з тим, коли кіт застряг на дереві незабаром після 9/11, а один з пожежників, які рятували людей у Всесвітньому торговому центрі, приходить і знімає вашого кота з дерева. Саме так я сприймав цих людей, лікарів і медсестер, які піклувалися про мене. Це було дійсно, це було неймовірно. Я маю на увазі, що вони були просто героями світу, і до сих пір відчуваю себе дуже вдячним за те, що вони змогли подбати про мене, і, можливо, я все життя буду думати про це, як я можу віддячити їм за те, що стільки людей піклуються про мене?
І це, безумовно, було... Як я вже казав, у часи COVID, хоча ця презентація, безумовно, датована, але я думаю, що її все одно варто згадати, тому що в той час ми думали: "Гаразд, з цим COVID'ом покінчено, і все". Ми почали спостерігати зниження рівня захворюваності на COVID, але я, безумовно, все ще дотримувався думки, що ні, будь ласка, люди не повинні виходити на публіку. Просто почекайте ще місяць чи два, і мало що можна зробити зараз. Це триватиме щонайменше ще рік, але коли ви спускаєтеся з гір у Денвер, є знак, який говорить далекобійникам: "Ви ще не внизу, тому що це свого роду оптична ілюзія, що ви думаєте, що ви внизу, але насправді це не так, тому я... Це було моє благання до людей, щоб вони ще трохи почекали.
А це моя сім'я. Це було, коли я ще лежав у лікарні, це був перший раз, тому що вони... Моя дружина змогла зайти до лікарняної палати, але вони дозволяли лише одного відвідувача, і я насправді не міг бачити своїх дітей деякий час, їм було 11 і 9 років на цій фотографії, і я запитав їх, я сказав: "Ну, що ви думаєте про мою ампутацію?". Тому що це, знаєте що? Вони трохи збентежені цим, і моя старша дочка Алекс каже: "О, так, це для обіду, як я і думала", а молодша дочка - "Вона просто чудова". Вона сказала, що у мене аж сідниці стиснулися, і це був абсолютно істеричний момент. Це дуже розвеселило мене, а потім, коли я більше замислився над цим, я подумав, що це насправді... Хоча ніхто інший, напевно, не скаже таких слів, будучи ампутованим. Іноді люди думають саме так, і саме так вони реагують, чи не так?
Це як, о Боже, звідки ти знаєш. Ви бачите людей, які... Ви всі, хто має ампутацію, знаєте, що вони дивляться на вас трохи по-іншому, і деякі з них... Деякі хочуть запитати, а деякі ні, і тоді, визнаючи, що я ампутант, я, очевидно, дуже радий розповісти свою історію, але інші ампутанти не хочуть писати, тому що їм доводиться переживати травму, або ж усі люди різні в цьому сенсі.
Я був дуже щасливий, що цей маленький кумедний самородок мудрості прийшов до мене і дав мені трохи емпатії та співчуття до інших.
А потім аспект виклику. Одна з найбільш іронічних частин моєї подорожі полягає в тому, що я був залучений до організації Challenge Aspen з зими 2001 та 2002 років. Я починав з адаптивної допомоги, а "Челендж Аспен" - це організація, яка надає можливості людям з інвалідністю, і багато з того, що ми робимо, - це повертаємо людей на лижні схили вперше.
Я думаю, що багато людей з ампутованими кінцівками мають досвід, коли це стає справжнім тривожним дзвінком. Це як, ну, я більше не дозволю життю пройти повз мене, і це змушує їх хотіти робити більше подібних речей, і тому я почав з ними, як я вже сказав, близько 20 років тому, і я був у їхній раді з 2015 року, і зараз я є учасником, що є дуже, як я вже сказав, іронічним поворотом долі, але одна з чудових речей була навіть тоді, коли я був у лікарні, дехто з персоналу казав мені: "Не хвилюйся, ти знову зможеш ходити і знову займатимешся легкою атлетикою, і є організації, які цим займаються", і я відповідав: "Так, але це було чудово, тому що це вберегло мене від невизначених почуттів на кшталт: "О, Боже, моє життя скінчилося, що я буду робити?". І просто усвідомлення того, що існують подібні організації, і що Challenge Aspen - одна з найкращих в плані того, що вона може просто змусити людей розширити свої кордони і визначити межі.
Це справді потужна організація, не лише у спортивному аспекті, а й, мабуть, ще більше у ментальному, яка допомагає людям усвідомити: "О, так, я можу це робити".
А це була моя стіна в лікарні. До того, як мені зробили операцію з ампутації, ця стіна була абсолютно порожня, а коли я повернувся, моя дружина розмістила всі ці фотографії від друзів і сім'ї, які бажали мені всього найкращого, і це була просто подяка їм, тому що, перш за все, моя дружина, вона була дивовижною. Джина була просто неймовірною в цій подорожі, і так багато інших людей, які допомагали мені на цьому шляху.
Так, це моя історія. Радий поговорити про неї. Які питання я можу задати?
Cosi Belloso 37:42
Які питання? Ми повернемося до цього за хвилину, тому що у мене є питання до вас.
Кемерон Кеннеді 37:46
Так, напевно.
Cosi Belloso 37:47
Ось так. Гаразд, я повернувся. Все гаразд. Я зробив це, не виштовхнувши нас з літака. Я так пишаюся собою за це. Я маю лише прокоментувати. Перш за все, я читав трохи більше в частині цього PowerPoint, і у вас не було шансу сказати це, це моя вина. Як у процесі відновлення ви думали не про те, що я маю навчитися ходити, а про те, що я маю навчитися водити машину. А "Я маю навчитися ходити", ось так. Я був такий: "О, мені це подобається. Мені це подобається.
Кемерон Кеннеді 38:16
Так, це дуже... Це як, "Ні. Це можливість, тому що коли ти проходиш через щось, що може призвести до втрати життя, це привілей - мати можливість ходити. Кожен день - це бонус, кожен день з сім'єю, або на роботу, або ще кудись, і можливість робити всі ці речі. Це як, "О, я можу робити ці речі.
Cosi Belloso 38:38
Розкажіть нам трохи про те, як ви познайомилися з Еріком. Так, ви знайшли тут цього дивовижного протезиста. Так?
Кемерон Кеннеді 38:45
Я лежу в лікарні, і в лікарні були люди, які приходили до мене в палату і казали: "Гей, ви... Ми збираємося вас підключити, і це клініка, в яку ви будете ходити, а це..." Вони прийшли і сказали: "Гаразд, це нога, яка у вас буде", і я подивився на неї, і подумав: "Це ж моя нога". Це як ціна на автомобіль, і хто йде в один автосалон і дивиться лише на одну модель і не думає про інші машини, тому я просто почав задавати питання, типу, ну, це цікаво. Чи не могли б ви розповісти мені про інші моделі та які ще варіанти існують?
І хлопець, який був дуже милим і дуже відкритим до моїх запитань, він записав, що є щось на кшталт маленької лікарні, як блокнот біля твого ліжка. Він записав пару курячих подряпин. Я кажу: "Ні, мені подобається... Я хочу знати, які у мене є варіанти", і тому я вже не був у захваті від цього процесу, і я сказав: "Ні, я хочу мати вибір". Мені має подобатися, тому що я впевнена, що мій протезист буде дуже важливою людиною в моєму житті, а це так, і я хочу знати, що мене чекає попереду.
Я почав просто розпитувати, і мій хороший друг, з яким я катався на лижах багато років, сказав: "Ей, у мене є сусід". Його звуть Ерік, тобі варто з ним поговорити, а потім ще одна людина сказала: "Тобі варто поїхати, є один хлопець в Колорадо-Спрінгс, тобі варто з ним поговорити", а Колорадо-Спрінгс знаходиться в парі годин їзди від мого будинку, і я подумав, що не обов'язково їхати так далеко, щоб побачити свого протезиста, але я все одно подзвонив йому, щоб запитати: "Що, як це працює, як це працює з ампутацією?". І що я збираюся робити, і він також порекомендував мене Еріку. Я сказав: "Добре, я повинен зустрітися з Еріком". Я зателефонував йому, він приїхав до мене додому, і все було просто чудово, і я був такий: "Вау". Це чудова бізнес-модель, тому що для мене, як для ампутованої людини, я маю на увазі, що мені пощастило в тому, що я не є інвалідом більше, ніж я є. Я можу вставати, ходити і працювати. Я можу вставати, я можу ходити, я можу їздити в аеропорт і літати, і я вдячний за те, що можу робити ці речі.
Проте, як багато хто з вас знає, багато чого в житті відбувається набагато повільніше. Той час, який дає мені Ерік, приїжджаючи до мене додому, замість того, щоб я сідав у машину і їхав кудись, - це величезна перевага. Це дуже важливо, тому що у мене забрали так багато іншого часу в житті. Так, мені подобається бізнес-модель. Мені сподобалася його історія, яку ви щойно почули, і так, це було чудово з першого дня.
Cosi Belloso 41:11
Еріку, що змусило вас з Кемероном вирішити одразу перейти на RevoFit, а не спробувати традиційну розетку на початку?
Ерік Нойланс 41:23
Ну, взагалі-то, я хотів би на хвилину відступити назад. Я маю на увазі, що Кемерон підняв дуже цікаву концепцію, з якою, можливо, дехто вже стикався, або з тими, хто тут з нами, але мова йде про вибір. Багато людей не знають, що у вас є вибір, у вас є вибір постачальника, у вас є вибір компонентів, у вас є вибір будь-якої з цих речей, і я погодився з Кемероном щодо цього, тому що це той самий барабан, в який ми постійно б'ємо. Можливо, наша бізнес-модель чи щось подібне не для всіх, але, принаймні, повинен бути вибір. Ви могли б... Ви повинні взяти інтерв'ю у кількох людей. Я б дуже рекомендував зробити це і знайти спільну мову з людиною, з якою ви збираєтеся працювати, і, як сказав Кемерон, це дуже важливі стосунки, які триватимуть все життя. Не варто просто приймати того, хто з'явився першим, і, можливо, він стане першою людиною, яка вас зустріне, а можливо, і ні.
Мені дуже подобається, що ви це підкреслюєте, і я вважаю, що це важливо з точки зору деталей. Знову ж таки, я вважаю, що цілком передбачувано, що протягом перших 3 місяців, від 3 до 6 місяців, буде помітна і значна атрофія і зменшення початкового набряку після операції. Ми знаємо, що він зменшиться, і саме тому я майже завжди використовую регульовану систему 100%, тому що це дуже передбачувано. Вона може подовжити початкове гніздо, і ви можете підготуватися, поки воно продовжує зменшуватися все нижче і нижче.
Замість того, щоб чекати, доки він зовсім не підійде, ми можемо підготуватися до наступної заміни гнізда через 6 місяців, 9 місяців чи скільки завгодно. Це тому, що ми точно знаємо з усього досвіду 1000 ампутантів, яких ми пролікували, або 10 з 1000.
Тому що, напевно, ми знаємо, що станеться одразу після операції. Сподіваюся, це хороша або чітка відповідь.
Cosi Belloso 43:33
Ні, молодець, і причина, чому я так широко посміхаюся, полягає в тому, що ви знаєте, скільки разів у цьому шоу я говорив про можливість вибору та інтерв'ю з вашим лікарем? Пробне тестування, так само, як ви берете машину на тест-драйв перед тим, як купити її.
Ерік Нойланс 43:49
Я просто... Так, це не стосується лише реабілітації чи протезування. Я маю на увазі, це охорона здоров'я в цілому. Я не впевнена, що люди усвідомлюють, що у нас є вибір. Нам пощастило, що ми живемо в цій країні, де існує надійна система, яка надає нам можливості, вимагає трохи роботи та ініціативи, але я вірю в це, і, здається, ви теж.
Cosi Belloso 44:13
Ви з Кемероном згадували про те, що життя - це не фізіотерапія, а отже, іноді на все може знадобитися трохи більше часу. Тепер, коли ви знову на ногах, до речі, хлопці, я маю сказати, що з точки зору фізичної терапії, лише травми лівої ноги достатньо, щоб вивести з ладу будь-кого. Ваш фізичний терапевт, мабуть, язик не повернеться розповісти про всю ту роботу, яку ви з ним провели.
Ерік Нойфельд 44:41
Так, це працьовита мотивована людина. Я маю на увазі, могла б викладати в класі.
Cosi Belloso 44:48
Так. Трохи більше року. Ви зустрічалися на першому курсі?
Ерік Нойфельд 44:53
Так. 1 березня була ампутація. Отже, рік і місяць.
Cosi Belloso 45:00
Святий Боже. Як... Що ви відчуваєте, ставши батьком, що ви відчуваєте? Як все змінилося?
Кемерон Кеннеді 45:10
Я маю на увазі, що це, безумовно, важко, тому що я не можу просто сказати: "О, давай просто підемо в похід або давай покатаємося на лижах". Хоча я дуже наполегливо працюю над тим, щоб повернутися до катання на лижах. Я катався кілька разів, але важко не мати можливості проводити час із сім'єю, і це також... Ще одна справді важлива річ - це напруга в моєму житті, це хороша напруга, це здорова напруга, але це, безумовно, напруга - одна з моїх найбільших мотивацій, на додаток до того, що я знову хочу займатися чимось фізичним, це був психологічний аспект і відчуття задоволення, яке я отримую від повернення до роботи, і мені пощастило, що я можу виконувати свою роботу віддалено, і я робила її віддалено з початку COVID, але, вийшовши з лікарні, я переконалася, що не вживаю наркотики, тому що роботодавці не люблять, коли їхні працівники вживають наркотики.
Так, це була величезна частина мого одужання, і я просто вирішила повернутися до роботи якомога швидше, що я і зробила... Але я хотіла зробити це, все ще відчуваючи досить сильний біль, а потім Козі повернулася до вашого питання про сім'ю. Я дійсно хочу працювати, тому що, як я вже сказала, це була велика частина мого психічного зцілення, і я знала, що зможу працювати і приносити користь, і отримувати задоволення, яке я отримую від цього, і в той же час хотіла проводити час з сім'єю.
Уявімо, що ви спите, якщо ви зазвичай спите 8 годин на добу, а решту часу працюєте, і у вас є час на сім'ю, але потім вам потрібно поїсти, попрати і все інше, і у вас залишається не так багато часу на день, і як у ампутанта, якого повністю засмоктує необхідність боротися з болем, більше спати, проходити фізіотерапію, ходити до лікарів, дотримуватися призначень і все таке інше.
Це було... Це було і, напевно, досі є напруженням, але я дійсно щасливий просто бути там, знаєте, і все ще грати в ігри з родиною, ми вийшли на задній двір, і я зрозумів, як бити по футбольному м'ячу моєю протезованою ногою, не дуже добре, але я можу бити по м'ячу. Це було непогано, я міг пролетіти досить велику відстань. Так, просто спробувати і не зупинятися на досягнутому.
Cosi Belloso 47:30
І я думаю, що це одна з речей, яку я чую від своїх пацієнтів, - недооцінка того, наскільки довгим може бути процес відновлення, і те, що прогрес може бути не таким швидким, як вам хотілося б, але він буде продовжуватися, і Господь знає, що ви є прикладом того, що не здаєтеся і продовжуєте йти вперед.
Дякую тобі за це. Ви робите фізіотерапевта гарним.
Кемерон Кеннеді 47:52
Так, вони були чудовими.
Cosi Belloso 47:52
Тереза ставить гарне запитання. Вона каже, що це за матеріал - вуглецеве волокно чи твердий пластик? Крім того, після того, як я відрегулюю його, щоб він щільно прилягав, чи буде він добре триматися, коли я встаю з сидячого положення? Здається, що моя карбонова муфта трохи втрачає герметичність, коли я встаю з положення сидячи або гребу на веслувальному тренажері.
Ерік Нойфельд 48:10
Я можу відповісти на це питання. Це не вуглецеве волокно і не пластик, це система, яка інтегрується з будь-яким матеріалом, з якого зроблена сама розетка. Сподіваюсь, це відповідь на головне питання: так, вона утримує натяг, коли ви сидите, стоїте, рухаєтесь, а потім ви можете продовжувати регулювати натяг в залежності від вашої активності.
Навіть той, з ким я зустрічався сьогодні вранці, сказав, що коли він сидить у машині протягом тривалого часу, він може просто розблокувати її, відпустити напругу і дати всьому охолонути на деякий час. Він готовий вийти з машини, піти кудись, а ви просто простягаєте руку і затягуєте пасок.
Дійсно регульований, безступінчастий, дійсно інтегрований у будь-який матеріал, з якого виготовлені гнізда. Зазвичай це вуглецеве волокно або композитний протез, тобто стандартні матеріали, з яких виготовляються гнізда.
Cosi Belloso 49:14
Я просто хочу продемонструвати Терезі, тому що знаю, що іноді люди запитують: "А що таке реверс?". Це набір, так? Отже, ваш протезист виготовить гніздо з матеріалів, які він або вона зазвичай використовує, а потім використовує частини набору RevoFit.
Наприклад, я не знаю, чи бачите ви це, наприклад, кабелі тут, циферблат BOA, це частини, які вставляються в гніздо, щоб зробити його регульованим. Сподіваюся, це ще трохи прояснить ситуацію, і я буду чесним, я думаю, що це одна з улюблених функцій, про яку говорять мої пацієнти, особливо ті, у кого проблеми вище коліна, що коли вони сідають, вони можуть трохи послабити його, щоб він не впивався в задню частину ноги, а потім, коли вони знову встають, це робиться всього лише парою клацань. Кемероне, але я б хотів почути від тебе.
Кемерон Кеннеді 49:58
Так, так що все... Все, навіть альтернативне, живе демо тут. Подивимося, як воно буде, коли я встану. Я не затягую її перед тим, як встати. Я спочатку встаю, а потім вона вже досить вільна. Так. Я перенесу вагу на ногу, щоб дійсно затягнути дистальний кінець моєї ноги ось сюди, так далеко вниз, як тільки зможу, і тоді в цій точці я зможу побачити його тут.
Так, я вставляю це всередину, і це дозволяє йому вийти. Я продемонструю, що це більше, ніж могло б вийти, але ви можете бачити ці панелі компаній, вони виходять далеко, вони ніколи б не вийшли так далеко, але ви можете бачити, як я, коли я затягую їх тут, вони притискаються до ніжки.
Так, спочатку вставляю ногу, а потім встаю і затягую її так, як мені зручно, залежно від того, що я роблю. Якщо я просто йду в іншу кімнату, я, мабуть, не затягуватиму його так сильно. Якщо я йду на прогулянку на вулицю, я закручу його ще на пару обертів і ми підемо.
Cosi Belloso 51:01
Зручніше. Я хочу оголосити переможця нашого другого розіграшу. Ронда Джонс, вітаємо, ви отримаєте книгу "Сильне тіло", а для моєї першої переможниці, Діани Бейкер, не забудьте надіслати нам свої адреси, щоб ми могли надіслати вам ціни. Гаразд, ви можете знайти нас майже скрізь у соціальних мережах: Click Medical або Cosi Talks.
Гаразд, хлопці, я хочу поставити кілька запитань. Ліза коментує, молодець, що одразу розпізнала. Ми були розгублені і пішли з тим, який прислав протезист з лікарні.
Я знаю, що це дуже поширена думка, яку я чую від усіх моїх пацієнтів, і, як ви сказали, іноді перша зустріч з першою людиною, яка відвідує вас у лікарні, є ідеальним варіантом, але частіше за все багато моїх пацієнтів кажуть, що в кінцевому підсумку їм довелося трохи пошукати, щоб знайти саме те, що їм потрібно.
Ерік Нойфельд 51:52
Але ви не можете нікого звинувачувати в тому, що... На цьому етапі відновлення відбувається так багато всього, і є про що подумати, коли ви готуєтеся до від'їзду, повернення додому і зміни життя... Є про що подумати. Я розумію. Зрозуміло, чому так відбувається.
Взагалі, тут так багато всього треба зрозуміти, і це не є таємницею. Це приголомшує. Я маю на увазі, що це дуже розумно.
Cosi Belloso 52:19
Так, і Джонні каже: "Я пам'ятаю, як я вийшов з наркотичної залежності, щоб повернути голову на плечі, і Джонні, я маю познайомити тебе з Кемероном".
Кемерон, він тільки почав вчитися кататися на лижах. Потім. Він класний. Ви з Грегом Меніно та Джонні, вам потрібно зустрічатися один з одним, їздити в Колорадо, щоб постійно кататися на лижах. Тож ми повинні це зробити. Вибачте, не по темі.
Кемерон Кеннеді 53:45
Ні, зовсім не по темі. Це все про це.
Cosi Belloso 52:48
Подивимось. Чак запитує, чи можна замість мотузки використати тонкий металевий трос?
Ерік Нойфельд 52:54
Так, є версія з металевим тросом. Як версія системи BOA. Я думаю, що вони використовують її на інших виробах, але я бачив, що вона використовується, але металевий трос дуже швидко втомлюється при переломах, тому що ви рухаєте його щодня, цілий день.
Ви знаєте, як метал, як скріпка, якщо ви робите це знову і знову, він просто ламається. Саме це відбувається з металевим кабелем, тому він не схожий на бавовняні нитки або на скловолокно, волокно - я маю на увазі, що хлопці з Click могли б - я не знаю, з чого вони зроблені, але це неймовірно міцний матеріал. Час від часу його потрібно замінювати, але це не так вже й складно - не так вже й складно його замінити.
Насправді, я маю на увазі, що вони завжди... У них є невеликі ремонтні набори та набори для заміни, але металеві кабелі не дуже добре працюють. Вони ламаються набагато швидше.
Cosi Belloso 53:47
Гаразд, Еріку, якщо не заперечуєте, покажіть, будь ласка, одну з ваших контрольних розеток. Мені подобається вказувати на це, тому що багато людей думають: "Як я можу знати, що це правильна річ для мене, і робити нове гніздо?".
У Click Medical є діагностичний набір, за допомогою якого ваш протезист може вмонтувати його в контрольне гніздо, щоб погратися з ним і подивитися, чи буде він працювати чи ні.
Ерік Нойфельд 54:08
Так, це - я маю на увазі, я впевнений, що більшість з вас знайомі з таким типом контрольних гнізд, де вони прозорі. Тут у нас трохи схоже на гнучкий внутрішній вкладиш, але це прозорий пластик, крізь який ви можете бачити мою руку, який ми використовуємо для контрольних гнізд, я називаю їх прототипами і думаю про них як про прототипи.
Діагностувати систему Click дуже легко, і, чесно кажучи, протезистам і технічним спеціалістам достатньо зробити це кілька разів, і це не складе особливих труднощів, а потім ви просто покриваєте її скловолокном, і вона імітує те, як виглядатиме остаточний гніздо, виглядає так, ніби ви можете керувати нею, натискаючи на неї, затягуючи її, і ви можете побачити те, що ми називаємо мотузкою. Я не пам'ятаю, як називається клацання, але це не нитка, це дуже особливий міцний матеріал.
Cosi Belloso 55:02
Він дуже сильний. Я працюю над ним і думаю, що ця штука нікуди не дінеться.
Ерік Нойфельд 55:07
Так, і вона трохи викривляється перед тим, як зламається. І ми навчаємо, що потрібно стежити за ним і періодично перевіряти його, і ви можете отримати попереднє попередження перед тим, як він почне виходити з ладу, але він служить досить довго. Я маю на увазі, Кеме, я знаю, що ми замінювали його один чи два рази, але я маю на увазі, що це супер важкий користувач, і він тримається.
Кемерон Кеннеді 55:34
Так, це добре. Так, для тих, хто не вміє читати коментарі, Джеймі Клік каже, що це називається мереживо? Це...
Ерік Нойфельд 52:19
Шнурок направо.
Кемерон Кеннеді 55:44
Ми просто скажемо, що це ліска, але особлива ліска, тому що вона сказала, що на 500-кілограмову ліску вони ловили алігаторів.
Cosi Belloso 55:51
Ліска для великої білої акули.
Кемерон Кеннеді 55:57
Виглядає як товста зубна нитка, але я обіцяю, що це струна.
Cosi Belloso 56:03
Міцні речі, які можна носити з собою...
Ерік Нойфельд 56:01
Я б не... Вибач, що перериваю тебе, Козі, але це майже така сама тема, як і ця дискусія про вибір пацієнта. Якщо люди зацікавлені в тому, щоб дізнатися, як замінити його самостійно, це розширює їхні можливості. Я думаю, що це дійсно чудово і цілком здійсненно. Для будь-кого, хто хоче і має певні технічні знання, але для цього не потрібні якісь особливі інструменти чи щось подібне. Це досить проста річ, яку можна зробити. Багато пацієнтів замінюють їх самостійно, і ми завжди даємо їм набори для заміни, щоб вони завжди були під рукою. З цим можна впоратися.
Cosi Belloso 56:39
Я думаю, що елегантність - це простота дизайну, яку я люблю. Керрі дякує за те, що поділився своєю історією, Кемероне, я вболіваю за тебе. Я була ампутанткою 43 роки і аплодую твоїй подорожі на одній нозі.
Кемерон Кеннеді 56:51
Мило.
Cosi Belloso 56:51
Ось питання, яке я завжди люблю ставити моєму спеціальному гостю, Кему. Що б ви порадили новому ампутованому?
Кемерон Кеннеді 56:58
Ну, ми стільки про це говорили, але вибір - це, безумовно, як адвокат для себе. Чи не так? Це вимагає трохи сили духу, чи не так? Система не прийде до вас, щоб зробити це, але просто визнайте, що існують варіанти, і знайдіть їх. Це... Так, але це, безумовно, моя найбільша порада.
Cosi Belloso 57:20
Дуже добре, і Райан каже, що це свого роду піггі-бекінг. Якщо ви вибрали першу розетку і незадоволені нею, як швидко страхові компанії почнуть розглядати можливість заміни? Це гарне запитання.
Ерік Нойфельд 57:35
Так, це дійсно важливе питання. Те, як страхові компанії оцінюють або схвалюють будь-який новий пристрій, ґрунтується на потребі, а не на тривалості часу, і ця потреба, як правило, полягає у зміні вашого зовнішнього вигляду або анатомічних змінах. Ідея зменшення, зміни об'єму, схуднення - це найпоширеніші сценарії, а збільшення ваги - ще один тип поширеного сценарію.
Якщо ви втрачаєте придатність протеза, на це є причина, і якщо вона задокументована, і якщо вона досить значна, то не так вже й складно отримати схвалення, якщо на це є причина. Я думаю, якщо не буде ніяких змін, я думаю, що через п'ять років Medicare дозволить новий, і більшість страхових компаній дотримуються рекомендацій Medicare.
Cosi Belloso 58:34
Гаразд, ось так.
Ерік Нойфельд 58:35
Але ви повинні думати про це з точки зору причини, а не часу.
Cosi Belloso 58:39
Медична необхідність.
Ерік Нойфельд 58:39
Ось це слово. Це ті слова, які я шукав.
Кемерон Кеннеді 58:42
Так, я хотів відповісти на запитання в чаті від Таммі, яка запитала, шкарпетки не потрібні? Так, і це було те, про що я хотів поговорити в будь-якому випадку, тому що я чув від Еріка і просто стежив за іншими сайтами для ампутованих, Jetson і тому подібними, про те, що всі шкарпетки в цьому пирозі і в тій шкарпетці, і, чесно кажучи, я не знаю, про що ви говорите, і я думаю, що це через систему, чи не так? Це як мати регульовану кількість шкарпеток, які можна вдягнути в будь-який момент, просто повернувши ручку.
Так, я знаю, що відповідь на ваше запитання - шкарпетки не потрібні. Принаймні, не для мене.
Cosi Belloso 59:21
Так, і вони можуть вмістити до 8 шарів. Сама регульованість.
Ерік Нойфельд 59:28
Яка еквівалентність регульованості? Так, я думаю, що це навіть більше, тому що, як ви могли бачити на камерах. Ми додали накладки на панелі. Це навіть більше, я думаю, що це більше, ніж це, чесно кажучи, але це... Принаймні, я б сказав, що так.
Камеріон Кеннеді 59:49
Це важко помітити, але ця нога спочатку була набагато тоншою, а потім, коли моя нога зменшилася з часом, на відміну від, і ви думаєте про це з точки зору медичних витрат, виходу країни з-під контролю, замість того, щоб зробити абсолютно нову розетку, яка була б трохи тоншою. Все, що я зробив, це додав кілька міліметрів до цієї панелі. Тепер вона менша, і ви... Так, вона менша, а отже, може бути тугішою.
Cosi Belloso 1:00:13
Так, і я щойно отримав повідомлення. До 10 шарів. Хлопці, я знаю, що більшість людей знає, що в підручнику написано, що коли ви досягаєте 15 шарів, настає час купувати нову розетку. Так? Але ви всі чули, як я говорив раніше на шоу, що це більше залежить від того, як ви себе почуваєте. Багато моїх пацієнтів, коли вони досягають позначки 8, 10 шарів, відчувають себе некомфортно, тому що вони просто більше не відчувають себе в гільзі, і у мене є деякі виняткові випадки, коли вони досягають 15, 20 шарів, і вони все ще ходять добре. Не питайте мене як. Якщо подумати, то це гніздо може витримати зміну розетки, якщо ви думаєте про це таким чином.
Це вражає, і багато людей, які користуються розеткою RevoFit, можуть відмовитися від необхідності повністю використовувати шкарпетки, що досить приємно. Я знаю, що ви живете у Флориді, і для вас відсутність необхідності одягати шари гарячих спітнілих шкарпеток була б дуже доречною.
Давай подивимось. Джо, я хотів би почути трохи більше про це. Якщо хочете, напишіть мені повідомлення, щоб дізнатися, чим ми можемо допомогти.
Деббі каже: "Я витрачаю стільки часу на те, щоб просто вдягнути шкарпетки, не кажучи вже про те, чи потрібно їх знімати протягом дня, чи вдягати нові.
Таммі каже, що так, вона переходить від чотирьох до 14 шарів за один день. Так. Давай подивимося.
Вибачте, хлопці. Я намагаюся бути впевненим... Я отримав Крістен. Крістен каже: "Привіт, Еріку. Крістіан, Луїсвілл. Привіт, Крістен. Вона там.
Гаразд, друзі, ми визначили наших останніх переможців. Усім, хто стежив за нами в Instagram і підтримував нас у такий спосіб, ми дякуємо, а особливо Мелісі Shadowless, Маріанні Томпсон і користувачеві з ніком left aka Harley writer, тож нам доведеться розшукати ім'я цієї людини, але ми вітаємо вас трьох. Ви отримаєте чашку-стаканчик Click Medical Yeti. Вітаємо вас і дякуємо за підтримку.
Гаразд, хлопці, дозвольте мені просто прокрутити вниз. Переконайтеся, що ми зберігаємо всі запитання тут, і якщо ми пропустили ваші запитання цього вечора, я повернуся, і ми відповімо на всі ці запитання. Якщо ви згадаєте про питання після того, як пряма трансляція вимкнеться, бо це завжди трапляється. обов'язково напишіть мені на електронну пошту cosi@cositalks.com.
Нас досить легко знайти, але я хочу використати цей час, щоб, перш за все, подякувати моєму спонсору, Click Medical. Було чудово працювати з вашою командою. Цього року. Ви новачок у родині cosi talks, і я вітаю вас, і я дуже рада, що ви є частиною шоу цього року. Кемерон та Ерік, дякую вам за ваш час, ваші таланти та ваші історії. Щиро дякую вам обом за те, що знайшли час і прийшли на шоу цього вечора. Ми дуже цінуємо це.
Ерік Нойфельд 1:02:53
Так, дякуємо, що запросили нас.
Кемерон Кеннеді 1:02:55
Так, дякую, що дозволили мені взяти участь. Було дуже приємно.
Cosi Belloso 1:02:59
Гаразд, хлопці. Як завжди, дякуємо, що дозволили нам бути частиною вашого життя цього вечора. О, ледь не забув про останню частину розіграшу. Це розіграш писанок для затишних розмов, тобто лише ті з вас, хто дивиться шоу прямо зараз, можуть взяти участь у цьому розіграші.
В рамках Місяця обізнаності про втрату кінцівок я буду виходити в прямий ефір кожного дня, як ви бачили мене до цього часу. Кожного разу, коли хтось із вас ділитиметься одним із моїх відео, будь то в Instagram, Facebook, Facebook story, я записуватиму ваше ім'я і додаватиму його до лотереї, а наприкінці цього місяця я оберу одного щасливого переможця, який отримає річну підписку на "Сильне тіло" та книгу "Сильне тіло". Гаразд, хлопці, тож продовжуйте ділитися цими відео.
Гаразд, хлопці, побачимося наступного тижня в той самий час і на тому самому каналі. Гарного вам вечора!




